MEGRENDELÉS – SZÁLLÍTÁS

Amikor kiválasztottad, hogy melyik terméket szeretnéd megrendelni, kérjük, add meg, hogy hány darabot kérsz, majd a „kosárba” gombra kattintva helyezheted el a rendelendők listájába. Ha kívánod, folytathatod a vásárlás, – amikor befejezted a válogatást válaszd a „kosár” menüpontot és kövesd az utasításokat.
Ha rendelésed előtt még kérdésed lenne, hívj bátran! +36 52 535 712 vagy +36 70 940 2907 számon. (Amennyiben nem tudsz elérni minket, és nem rejtett számról hívsz, akkor amint tudunk, visszahívunk!)

A rendszer automatikusan generál egy válasz üzenetet, melyet elküld a rendeléskor megadott e-mail címre (kérjük, mindig valós címet adj meg!)
Amint megkaptuk a rendelést, feldolgozzuk, legtöbbször felhívunk egyeztetés céljából. Ezt követően küldünk neked egy visszaigazolást vagy egy proforma számlát, mely alapján a vételárat vagy az előleget el tudod küldeni részünkre (amennyiben ezt az opciót választottad).
Ha bármilyen kérdés felmerül, a rendeléseddel kapcsolatban természetesen azonnal keresünk a megadott telefonszámon. A vételár vagy a foglaló számlánkra való beérkezése után intézkedünk a termék előkészítéséről – szállításáról.

Szállítás előtt:

  • Bankkártyás fizetéssel a weboldalon
  • Előre utalással
  • Készpénzes befizetéssel a K&H fiókjában
  • 30-50% foglaló befizetésével, majd szállításkor: a fennmaradó rész készpénzben vagy bankkártyával a szállítónak

Szállításkor:

  • utánvéttel, – a szállítónak bankkártyával vagy készpénzzel

Megjegyzés: a utánvét esetén kezelési díjat számítunk fel!

Személyes átvétel esetén:

  • Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes átvételkor raktárainkban nincs pénzkezelés. Ezért amennyiben ezt a lehetőséget választod, úgy kérjük, hogy átvétel előtt rendezd számládat.

Alapjában véve díjmentesen szállítjuk házhoz a termékek nagy részét. A szállítást többnyire saját járművel, ritkább esetben futárszolgálat segítségével végezzük.
Az 50 000 Ft alatti rendelési összegű rendelések esetén 4 500 Ft szállítási költséget számítunk fel. A díjmentes szállítás feltétele az általunk megadott időpont elfogadása. Amennyiben a felajánlottól eltérő időpontot szeretne a megrendelő, úgy az csak az ÁSZF-ben meghatározott díj fizetése ellenében lehetséges (az eltérő időpontot is cégünk határozza meg, melyről előző napon értesítjük).

A termékeink nagy részét raktárkészleten tartjuk, de bizonyos termékeket kizárólag a megrendelés és foglaló beérkezése után rendelünk meg a gyártótól.
A szállítást többnyire saját járművel, ritkább esetben futárszolgálat segítségével munkaidőben végezzük. A költségek optimalizálása érdekében gyűjtő fuvarokat szervezünk. Általánosan elmondható, hogy a készleten lévő termékekt 1-14 napon belül szállítjuk ki. A szállítás elötti napon értesítünk a kiszállításról.

Vannak olyan termékeink, amelyek csak megrendelésre kaphatók, ide sorolhatók például a Besco szabadonálló kádak, melyek gyártási ideje akár 6-8 hét is lehet. Mivel ezek a termékek többféle méretben, színben és egyéb kiegészítőkkel kaphatók (például lábazat, lefolyó típusa stb.), ezért kérjük, egyeztess a pontos paraméterekről az irodánkkal. Figyelem!
A csak megrendelésre kapható termékek esetében az elállás joga nem gyakorolható még 14 napon belül sem!
A csak megrendelésre kapható terméket csak 30-50% foglaló megfizetése után tekintjük megrendeltnek, és az összeg beérkezésétől számítjuk a szállítási határidőt.

Személyes átvételre munkaidőben (H-P 9:00-16:00) előre egyeztetett időpontban van lehetőség, – a 4030 Debrecen, Mikepércsi út 132. szám, vagy Nagytarcsa, Felső Ipari krt. 6 sz. alatti raktárunkban.

Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes átvételkor raktárainkban nincs pénzkezelés. Ezért amennyiben ezt a lehetőséget választod, úgy kérjük, hogy átvétel előtt rendezd számládat.

Természetesen nem számítjuk fel!

A szállító feladata a termék házhozszállítása és átadása neked. A szállítás a megadott cím előtti közterületig értendő. Nem tartalmazza az emeletre, pincébe, lakásba való elhelyezését! A termék kocsiról való lepakolásához a segítségről és a közterületről való beszállításáról neked kell gondoskodnod.

Kiszállítás előtt minden esetben átnézzük és ellenőrizzük a termék sértetlenségét és az alkatrészek hiánytalan meglétét. Fontos! Kérjük, átvételkor a szállító jelenlétében nézd át a terméket és amennyiben bármilyen hiányt vagy sérülést tapasztalsz, azt jelezd a szállítónak és rögzítsétek azt jegyzőkönyvben. Az ellenőrzés elmaradására való hivatkozással utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

TERMÉKEK – ÁLTALÁNOS

Az így jelölt termékek aszimmetrikus kialakításúak. Alapjában véve azt jelöli, hogy ha szembe állunk a termékkel, akkor az melyik oldali sarokba szerelhető be. Általános szabály, hogy a fal mellé kerülő termék L –alakot vesz fel (az L szára jelképezi a hosszabb és a rövidebb oldal elrendezését a sarokban), akkor az a balos (Left) verzió. Ha ennek a tükörképe, akkor az a jobbos verzió.
Egy másik magyarázat szerint: ha szemben állunk a kád hoszabb oldalával, és a sarok része bal oldalon van, akkor az a balos, ha jobb oldalon, akkor jobbos.
Az azonosítást megkönnyíti a lenti ábra.

Lehetőleg használd a Besco tisztítószereket a termékek karbantartásához, hiszen ezek a termékek kimondottan erre lettek kifejlesztve!
Számos anyag, mint például az ammónia, aceton vagy alkohol, károsíthatják a termékek felületét, így olyan tisztítószert válassz, ami ezeket nem tartalmazza. A tisztításhoz csak puha szivacsot, vagy törlőkendőt használj. Semmilyen körülmények közt ne alkalmazz maró vegyi anyagokat, vagy súroló szemcséket tartalmazó tisztítószereket, mert ezek kárt tehetnek a termékek felületében! A vízlepergető bevonattal kezelt kabinjaink esetén minden használat után öblítsd le az üvegfelületet tiszta vízzel, majd puha (karcolást nem okozó) anyaggal töröld szárazra.

Figyelj rá, hogy a termék összeszerelése, beépítése szakértelmet igényel, ezért minden esetben bízd azt képzett szakemberre! A szakszerűtlen beépítésből (ilyen a saját magad általi beépítés is) adódó károkért felelősséget nem vállalunk!
Amennyiben sérülést vagy hiányt tapasztalsz, úgy NE ÉPÍTSD BE a terméket!

Cégünk a törvényben meghatározott keretek szerint vállalja a jótállást az alábbiak szerint:

„A forgalmazó a vásárlás dátumától számítottan vállalja a törvény szerinti kötelező jótállást. A jótállás ideje függ a termék vételárától:
• bruttó 10.000-100.000 Ft között 1 év kötelező jótállás

• bruttó 100.001-250.000 Ft között 2 év kötelező jótállás
• bruttó 250.000 felett 3 év kötelező jótállás”

A gyártó vállalhat többlet garanciát, a saját feltételei szerint. A többlet garancia érvényesítéséhez kizárólag a gyártóhoz fordulhatsz.

Figyelj rá, hogy a termék összeszerelése, beépítése szakértelmet igényel, ezért minden esetben bízd azt képzett szakemberre! A jótállási kötelezettség feltétele a termék szakszerű, számlával igazolt üzembe helyezése.

KÁDAK

Javasoljuk az automata leeresztőt és a vízszint beállító lábat. Amennyiben komfortosabbá szeretnéd tenni a kádat, kérhetsz hozzá kapaszkodót vagy fejpárnát, esetleg kádpolcot.

Nem, de ajánljuk, mert könnyebb a kád beállítása. Figyelem! A vízszintező láb nem teherviselő elem, még plusz alátámasztás szükséges! A falhoz rögzítő elemeket is a láb csomagolása tartalmazza. Választhatsz erősített lábat is, ekkor már nem szükséges plusz alátámasztás (esetleg a falhoz rögzítés). Ha a kádhoz előlapot is vásárolsz, akkor valamilyen lábra mindenképpen szükséged van a rögzítés miatt.

A legegyszerűbb a nem teherviselő, csak a kád beállítását segítő úgynevezett vízszintező kádláb. E mellett még szükséges plusz alátámasztást használni. Ugyanakkor a vízszintező láb tartalmazza a beépítési videóban látható, a kád falhoz rögzítéséhez szükséges elemeket is.
A komplett lábszerkezet az ahol már nem szükséges plusz alátámasztás használata. A vázszerkezet olyan esetekben megfelelő amikor a falhoz rögzítés és a megfelelő alátámasztás a hagyományos módon nem megoldható. Vagy pl. egy esetleg költözés esetén a komplett lábszerkezettel szerelt kád kiszerelése egyszerű, – ezért könnyen magaddal tudod vinni a szeretett kádadat.

Ez a folyamat nem bonyolult, de nagy pontosságot igényel. Javasoljuk, hogy nézd meg ezt a videót (és mutasd meg a beszerelést végző szakembernek is), amely lépésről lépésre útmutatót tartalmaz a kádbeépítésre és az előlap felszerelésére.

Ez a folyamat nem bonyolult, de nagy pontosságot igényel. Javasoljuk, hogy nézd meg ezt a videót (és mutatsd meg a beszerelést végző szakembernek is), amely lépésről lépésre útmutatót tartalmaz a kád beépítésre.

Nem javasoljuk, inkább engedjétek a kád mögé és használjatok vízvetőt a tömítéshez, így amennyiben ki kell vegyétek a kádat, azt a csempe bontása nélkül megtehetitek. A garancia is az így beépített termékek esetében érvényesíthető.

Ajánljuk az általunk forgalmazott Akril kád és zuhanytálca professzionális tisztító használatát. Ezt speciálisan a Besco termékekhez fejlesztették ki. Természetesen tisztíthatod más szerekkel is , de mindenképpen figyelj a következő dolgokra: Kizárólag karcolásmentes, folyékony tisztítószert használj! Ha bizonytalan vagy abban, hogy megfelelő-e a tisztítószer, akkor először próbáld ki kevésbé szem előtt lévő kis felületen. Szemcsés, savas, lúgos tisztítószerek alkalmazása nem javasolt, mert sérülést okozhatnak a kádon.

Az interneten terjed egy eljárás, mely szerint az akril kád minőségét a kádtest erős fénnyel való átvilágításával meg lehet állapítani. E szerint ha megvilágítod belülről a kádat és a hátoldalon áttűnik a fény, akkor az a termék hibás.

Ez a feltevés alapvetően TÉVES!

Az akril kád önmagában vízzáró, tehát semmiképpen nem tudja átengedni a vizet. Az akril rétegen kívül üvegszállal kevert műgyanta erősítést használnak. A műgyanta színtelen, a feldolgozás során kevernek bele színező anyagot, hogy esztétikusabb legyen a kád hátsó része is. Előfordulhat, hogy bizonyos helyeken kevesebb színező anyag van – ezek a részek találhatók meg erős fénnyel való átvilágításkor. Valószínűleg éppen a rosszabb minőséget árusító gyártók terjesztették el ezt a téves eljárást, mivel a kád vastagságára helyezik a hangsúlyt, melyet úgy tudnak növelni, hogy a műgyantát kőporral keverik. Ennek viszont az a veszélye, hogy a kád eldeformálódhat, akár a beépítést követően.
Tehát ha kipróbálod, átvilágítod a kádat és itt-ott a hátoldalán is áttűnik a fény, akkor tudd, hogy a termék minőségét ez nem befolyásolja – a gyártó vállalja a termékre a garanciát.
A lengyelországi Besco és a Niagara Wellness kádakat gyártó szintén Lengyel cég, több mint 25 éve gyárt akril kádakat, melyek minőségben az élvonalba tartoznak. A termék szakszerű beépítését követően ebből semmilyen probléma nem származhat.

Van ilyen lehetőség. Az, hogy lehetséges-e lyukakat fúrni a csaptelephez, a kiválasztott kádmodelltől, annak méretétől és a beépítendő csaptelep típusától függ. Annak érdekében, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy egy adott fürdőkádba fúrható-e lyuk a minket érdeklő csaphoz, célszerű az alábbi e-mail címre érdeklődni: iroda@niagarasystem.hu. A kérésnek tartalmaznia kell a fürdőkád modelljét, méreteit, a csaptelep műszaki rajzát és a fürdőkád rajzát a csaptelep megjelölt beépítési helyével és egyes elemeinek távolságával.

Az előlap és oldallap (ha rendelhető a kádhoz) esztétikus alternatívát jelent a kád beépítésekor abban az esetben, amikor nem akarjátok felfalazni, padlóba süllyeszteni – csempével burkolni a kád helyét. Abban az esetben is jó szolgálatot tesz, ha a kád alatti szerelvényekhez hozzá szeretnétek férni (pl. szifon tisztítás, csaptelep bekötések ellenőrzése, stb.). Másrészt az íves kádakat nehezebb csempézni úgy, hogy pontosan kövesse az ívet. Amennyiben mégis a burkolást választjátok, akkor érdemes gondoskodni hozzáférésről a szerelvényekhez pl. csempeajtó használatával.
Ugyanakkor azt tudnod kell, hogy az előlap nem teherviselő elem, – nem támasztja alá a kád peremét, csupán esztétikai – takaró – funkciója van.

Ez a probléma elsősorban sarokkádak beépítésekor szokott felmerülni. A probléma abból szokott adódni, hogy az előlap alsó része kerül felülre. Az esetek döntő többségében elég ha csak megfordítjátok az előlapot. Persze előfordulhatnak más esetek is pl. nem megfelelő méretű az előlap a kádhoz. Ez elkerülhető, ha szállításkor odafigyelsz az áruátvételre.

Bizonyos esetekben az előlapot hoszabbra hagyják, hogy a beépítés még pontosabban elvégezhető legyen, ez nem hiba! Ha a fal kialakítása nem sikerült tökéletesen – van benne némi ferdeség, egyenetlenség, akkor lehetőség van a korrigálásra. A megfelelő méret elérésének céljából az előlap függőleges széleit levágással, csiszolással lehet módosítani.
Javasoljuk, hogy vágás előtt a felületeket ragasztószalaggal ragasszák le és így jelöljék a vágási széleket. A vágáshoz kisméretű sarokcsiszoló (115-125 mm vágókoronggal, 400-1000 W-ig) használata ajánlott.
FONTOS!
A vágókorong forgási iránya mindig az előlap külső (látható) felülete felől induljon befelé, a hátoldal felé!

ZUHANYKABINOK, KÁDPARAVÁNOK

Igen, de…
Figyelem!
A zuhanykabin méretei tájékoztató jellegűek és akkor érvényesek, ha a kabint a megfelelő zuhanytálcával építed be. Amennyiben zuhanytálca nélkül szeretnéd beépíteni, úgy vedd figyelembe, hogy a kabin a tálcánál kisebb méretű.
Amennyiben padkát szeretnél építeni, vagy a padlóra helyezni a zuhanykabint, figyelj rá, hogy a kabin mérete tájékoztató jellegű, a zuhanytálca méreténél kisebb. Javasoljuk, hogy a kabin névleges mérete legyen a padka külső széle és a padka elég széles legyen (minimum 6,5 cm). Pl. ha 80×80 cm névleges méretű kabinhoz szeretnél padkát építeni, akkor a padka méretei úgy alakuljanak, hogy a külső széle 80×80 cm legyen, belül pedig 73,5 cm – vagy kisebb.

Ajánljuk az általunk forgalmazott Zuhanykabin és kádparaván aktív tisztítóhab használatát. Ezt speciálisan a Besco termékekhez fejlesztették ki. Természetesen tisztíthatod más szerekkel is , de mindenképpen figyelj a következő dolgokra: Kizárólag karcolásmentes, folyékony tisztítószert használj! Ha bizonytalan vagy abban, hogy megfelelő-e a tisztítószer, akkor először próbáld ki kevésbé szem előtt lévő kis felületen. Szemcsés, savas, lúgos tisztítószerek alkalmazása nem javasolt, mert sérülést okozhatnak a terméken.

A tökéletesen beépített termék megfelelő védelmet nyújt a kifröccsenő víz ellen, de minimális vízszivárgás előfordulhat, ami nem jelenti a termék hibáját.

Maradt még kérdésed?

Nézd meg a többi Gyakran Ismételt Kérdést is! Vagy kérdezz tőlünk!